Je winkelmand is momenteel leeg.

Terug naar winkel

* U verkiest om Uw bestelling te laten leveren in een Parcel Shop  ? 

Zend dan een mail (met vermelding van uw naam en  het bestelnummer ) met het adres van de Parcelshop naar info@tita.be . De dichtstbijzijnde parcelshop vindt U  hier

Annulatie en terugzenden

U heeft steeds het recht om een geplaatste bestelling te annuleren, of om een ontvangen levering terug te zenden.

Wenst U een geplaatste bestelling te annuleren ? Zend dan een mail (met vermelding van het bestelnummer) naar info@tita.be en wij annuleren onmiddellijk uw bestelling. Eventueel reeds uitgevoerde betalingen worden binnen de 72 uur terugbetaald (gelieve ons uw rekeningnummer mee te delen).

Wenst U een ontvangen levering terug te zenden ? U kan alle  producten die U bij Tita heeft aangekocht terugzenden. Hoe ? U zendt binnen de 14 dagen na ontvangst van de aangekochte goederen een email naar info@tita.be met de vermelding dat U de goederen wenst te retourneren. Binnen de 14 dagen na deze email zendt U ons de goederen terug. De teruggezonden goederen dienen onbeschadigd te zijn, voorzien van originele verpakkingen, wikkels, labels en moeten ongebruikt en niet bewerkt zijn.

Na ontvangst van de producten betalen wij U de aankoopwaarde van de teruggezonden goederen terug + de door U betaalde verzendkosten in geval van een volledige terugzending. Gelieve ons uw rekeningnummer mede te delen (en indien mogelijk een kopie van het ontvangen factuur bij te voegen).
De verzendkosten voor de terugzending zijn ten laste van de klant.

Verzending en kosten

Tita verzendt uw bestelling via DPD : snel, veilig, goedkoop en door U opvolgbaar via een “track and trace code”.

Vanaf een bestelling van 50 € verzenden wij GRATIS naar Belgie

Bij een bestelling van minder dan €50 bedragen de verzendkosten €6 bij thuislevering of €4 bij afhaling in een Pickup parcelshop . Een Pickup parcelshop in jouw buurt vind je op https://www.dpdwebparcel.be/ParcelShop#/parcelShopFinder/

U kan de bestelde producten ook bij Tita in Laarne afhalen.

Dit kan tijdens onze openingsuren of na een telefonische afspraak (voor ons telefoonnummer en ons adres zie het “Contacteer ons” formulier).

1 Handig om te weten

1.1 Levertermijnen

Als de wol of het garen op voorraad is

  • Je bestelling vertrekt dezelfde dag of de eerst volgende werkdag

Ondanks de grote voorraad die wij aanhouden kan het zijn dat de wol niet op voorraad is.  Er kunnen hier verschillende oorzaken voor zijn: de voorraad is kleiner dan het door U bestelde aantal, iemand bestelde net voor je, de bolletjes wol of garen in voorraad zijn niet van hetzelfde kleurbad (en dan verzenden wij niet omdat wij kwaliteit willen leveren), de nieuwe levering is nog niet binnen,… .

Als de wol of het garen bij Tita niet op voorraad is geldt :

  • Scheepjeswol , Schachenmayer: 2 werkdagen en je bestelling vertrekt
  • Rico : 5 – 6 werkdagen en je bestelling vertrekt
  • Schachenmayer: 2 werkdagen en je bestelling vertrekt

Als de wol of het garen bij de leverancier niet op voorraad is :

  • Wij contacteren je en geven je de vermoedelijke levertermijn door, je kan dan zelf beslissen dat je wacht of dat je liever je bestelling gedeeltelijk of volledig annuleert.

DPD zorgt verder voor de verzending, zij streven naar een levering in België binnen maximum 2 werkdagen.